Back to it...

Så var det Måndag igen...
Helgen har varit lugn. Efter att farit runt lite varstans de senaste två helgerna så var det ganska skönt att bara stanna hemma och inte göra mycket alls!
Eller ja...Städat har jag gjort och vi var även in till Cobham en sväng och då passade jag på att fota den gamla vattenkvarnen...
Idag ska jag träna upp en dam på biljettsystemet. Hon ska nämligen vikariera för vår "system manager" som ska arbeta på ett annat projekt ett slag. Varför JAG ska träna upp henne vete tusan men men...
Ha en bra Måndag!!!!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Tack, goa du för gratulationerna! :-)



Åh, nu efter alla helger (och kvällar!) med köksrenoveringen längtar jag verkligen efter en sådan helg som du verkar ha haft! Lugnt, men ändå med lite utflyktsinslag och så där. Tids nog ska det väl kunna bli en sån här också. :-)



Ha en fin kväll!!!

2009-09-21 @ 20:09:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0