So far so good?

Jag vaknade vid fyra i morse med lågt blodsocker och var tvungen att ta mig ur den varma sängen för att äta lite. Då klockan sedan ringde vid 6.30 hade jag varken ork eller lust att stiga upp igen, men var så illa tvungen.


Då jag kom till jobbet klev jag ur tennisskon på ett trappsteg (måste komma ihåg att knyta dem ordentligt!) och snubblade nästan omkull på stenbeläggningen och då jag kom in på kontoret och tog av mig jackan upptäckte jag att jag satt på mig min tröja ut och in. Som tur var hade jag linne inunder så jag kunde snabbt rätta till det hela innan mina kolleger började fundera om jag klätt på mig i mörker...
                                                                         

Nu innan lunch ligger blodsockret högt (rekyleffekt från min tidigare hypo) vilket betyder att lunchen blir liten trots att jag är vrålhungrig.

Till råga på allt så flyger en liten blomfluga omkring mitt skrivbord och vägrar att lämna mig ifred. Han har varit här i två dagar nu och verkar tycka om att fladdra rakt mot mitt ansikte var femte minut ungefär...

                                                                     

P.g.a. poststrejken så ligger jag efter med pappersarbete från Kensington...Har inte fått ett jota sedan den sjätte Oktober så jag antar att allt kommer att ramla in på en gång antingen idag eller i morgon.

Tre koppar kaffe har jag lyckats fått i mig allaredan och ska nu ta en fjärde!
                                                 
                                                                                                                

Samtalet med lillasyster i morse var nog den enda ljusglimten på dagen...och jag har en hel del timmar kvar att ta mig igenom! Grattis igen lillgumman! xxx


Kommentarer
Postat av: Laila

Oj oj vilken dag!! Hoppas du får en lugn och skön kväll - utan flugor i ansiktet! :-)

2009-10-15 @ 18:25:24
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0