Babbling...

Idag skiner solen som vore det vår! Vad är det frågan om egentligen? Igår spöregnade det HELA dagen och jag kom hem från jobbet dyngsur med genomblöta skor.

Dagen har spenderats som vanligt; rapporter och balanseranden av konton. I morgon ska jag på ännu en ”workshop” gällande det nya systemet, men denna gång är det de finansiella och ekonomiska aspekterna vi ska surra om. Visst låter det trevligt? Så i morgon blir det till att leta fram finanshatten i stället för datamössan...men det går nog bra det också.

Ikväll ska jag inte göra ett dugg! Eller ja...Laga mat och slötitta på TV’n ska vi nog göra men det är allt! Och i morgon...I morgon är det nästan helg!


Kommentarer
Postat av: Jen

Fy för regn och sjöblöta skor! :/

För en som mig, som inte kan med ekonomi så låter det mindre trevligt. :P

Men jag är säker på att du fixade det galant. :)



Bilden är ju bara för underbar!

Rob skryter jämt om hur låångt han springer,

så nu ska jag se till att jävlas lite. ;)

Kram

2009-10-09 @ 23:50:20
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Synne

Godmorgon på dig.

Ser du har höstväder med. Ena dagen sol och nästa regn.

Här är det vitt idag. Inte snö, men frost. Har några miinusgrader ute med.

Hoppas det är bra med dig. Det är ett tag sen jag besökte dig, beklagar det.

Men det har varit så mycket annat än dator och blogg sista tiden.



I natt åker vi till värmen. En härlig vecka väntar på oss. Vi skall till Madeira.

Det ser jag fram emot.

Ha nu en fin helg.

Kram Synne.

2009-10-10 @ 08:33:20
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0