Trött i huvudet...

Jisses vad med jobb jag haft idag...Det känns som om dagen rusat förbi! Hann knappt dricka mina obligatoriska fem koppar kaffe. Och likadant blir det i morgon. Vi har nämligen utredning av en av våra klienter vilket betyder att jag måste gå igenom ett helt års pappersarbete och blanketter och sortera dem. Det tar sin lilla tid.

Har idag också blivit tillfrågad om jag vill gå på kurs Måndag och Tisdag nästa vecka. "Microsoft Project"- något jag inte använt förut. Gud vet om jag någonsin kommer att få tillfälle att vara Project Manager men det är ju gratis utbildning (samt att jag slipper sitta och sortera blanketter i ett par dagar!). Och nya IS kunskaper tackar jag aldrig nej till!



Nu vill jag gå hem!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, förstår att du blir trött i huvet av allt jobb. Kul med kurs å det är ju aldrig fel att lära sig nya saker!! ;)

Kramen, Maria

2009-11-12 @ 17:59:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Monica

roligt att gå på utb ;) kanske bjuder på god mat o fika;) ?

2009-11-12 @ 23:11:50
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0