Torsdag...

Jaha...Nu så är det en månad kvar till jul. Helt otroligt. Det här året har gått så fort så det känns nästan som om jag postade förra årets julkort för en vecka sedan!
Jag har inte gjort något ännu. Jag har inte köpt en enda sak som har med julen att göra och tittar snabbt bort då jag går förbi de affärer som började julskylta redan i slutet av Oktober (nästan i alla fall...!). Jag vägrar att göra ett dyft förrän den första December...men då jädrans kommer alla tomtar fram!
Inte kan det väl bli jul om det fortfarande är så här grönt ute..eller?!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Men hallå...! Är du inte hemma idag och spanar in vad poliserna har för sej??? 8-D



Jag hade ju sett fram emot ett spionreportage - åtmintone att du skulle fota polisernas förehavanden genom nyckelhålet! ;-)



Måste man förresten öppna upp sitt hem så där om de har fått för sej att de kan bedriva bekväm spaning på det viset??? Förväntar de sej room service också...?

2009-11-26 @ 11:13:49
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är oxå lite emot att börja pynta före första advent. MEN, i år gör jag ett undantag. Vi kommer att va borta för att uppvakta svärfar på söndag åsså går jag av natten imorgonbitti å tänkte hålla mig vaken hela dagen så jag har planerat att baka pepparkakor å fixa i ordning inför julen. Måste ju sysselsätta sig med nåt hela tiden annars somnar jag... Här är det inte så mycket grönt, mest grått å brunt, ruttet å blött. Jag längtar verkligen efter snön nu!!

Kramen, Maria

2009-11-26 @ 20:23:17
Postat av: Bokmalen

Oj, missade. Men det är jag här ovan. ;)

2009-11-26 @ 20:24:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0