Bakkärring...

Idag har regnet öst ned hela dagen! Vi har därför inte varit ut alls! I stället har jag spenderat dagen med att hänga upp mina rutiga julgardiner i sovrummet samt att baka!
Vi hade en hög bananer som var lite övermogna så jag blandade ned dem i en kaka...Sedan gjorde jag pepparkaksdeg i går som jag bakade ut hälften av idag!
En riktig husfru har jag varit... Och just nu håller jag på att laga middag också...Rådjursbiffar, potatiskuber och ruccola-sallad. Hela dagen har visst cirkulerat runt mat eftersom vi även fick mathandlingen levererad i morse...
Förresten Monica- Jag kan inte komma in på din sida eftersom mitt virusskydd här hemma är övertygat om att din sida är faaaarlig! Men jag tror att sajten med typsnitt hette http://www.abstractfonts.com/ Jag trooor det var den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Monica

gu va gott rödlök mums!! nää det er inte den !!

2009-11-29 @ 19:16:09
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0