Fredag...

Idag tänkte vi åka och köpa lite plantor till balkongen men kom hem med ett litet bord och två stolar i stället! Nu känns det nästan som om vi har ett extra rum! Blommorna får nu vänta tills jag får lön men strunt samma!

Vi har även städat lite idag (inför Dan's födelsedag imorgon!) och jag har ÄNTLIGEN tagit mig till frisören för att klippa håret (Det var ett år sedan sist!).

Fick även lite skäll av Herr Frisören som tyckte att jag skulle ta det lite lugnt med platt-tången...Lätt för honom att säga- Han var för tusan skallig!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad fint det blev!! Både på balkongen och håret!! ;)

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kramen, Maria

2009-05-22 @ 19:13:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så tjusig du blev =) Fast jag var hos svägerskan o klippte av ändarna så skulle jag ändå behöva få bort alla kluvna toppar på håret. Det finns väl ingen annan utväg än att besöka frisören trots allt !! Jag var där i juni förra året så det är väl dags för mig med =O

Så fint ni fick på balkongen !!

Det känns alltid så härligt här när värmen kommer,våran inglasade altan blir också som ett extra rum här då =)

Kraaaam på dig !!

2009-05-22 @ 22:16:14
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Det är ju grönt och grannt runt omkring, så det var väl helt rätt att satsa på bord och stolar i första hand! :-)



Glädjande att fler än jag inte heller går så jätteofta till frisören, förresten - fast jag får ju så dåligt samvete över att jag inte får tummarna loss till det och då dröjer det ännu längre innan jag kommer mej för att beställa tid... <:-) En gång i tiden hade jag en frisör som tjatade på mej att jag skulle klippa mej var 8:de vecka - kanske roten till det onda!? Hm... Men om tre år är förhoppningsvis dottern frisör, och då ska hon gärna få klippa mej var fjärde vecka - bara det är gratis!!! ;-)





Gratta Dan och hoppas fördelsedagsfirandet blir både soligt och roligt!!!

2009-05-23 @ 10:53:42
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Monica

grattis DAN!!!



Skitsnygg i håret, och fina utemöbler;)

Postat av: elena cn

Hihi, vad vet en flintis om plattänger:) Fin var du i alla fall!! Och en mysig balkong har ni också!

2009-05-23 @ 22:20:05
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Mommarorria

Du är superfin som alltid Älskar dig lillgumman.

2009-05-26 @ 21:04:12

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0