Still Monday...

Solen tokskiner idag och här sitter man "instängd" på kontoret...
Har öppnat mina 1500-tals fönster på vid gavel vilket inte endast släpper in den underbara vårluften, utan också ljudet av en massa vrålande turister. Men det är väl sådant man får stå ut med antar jag!


Morgonen spenderades med att skriva ut helgens rapporter och sortera dem i pärmar. Tack vare hålslagaren så har jag nu sträckt armen på något sätt så att den gör helvetiskt ont! 
Mina kolleger är lika irriterande som vanligt. Snubben som babblar hellre än att jobba kom tillbaka efter en veckas ledighet idag och frågade om jag saknat honom. Han försökte väl vara rolig (vilket är ganska svårt då han inte har någon humor). Nej, sa jag. Och så var det samtalet över. Men tro nu inte att det kommer att avskräcka honom- O Nej- Om ett par timmar kommer han att stå här igen.

Förresten...Mitt presentkort jag fick från jobbet spenderades i helgen...Vi inhandlade en ny vattenkokare (eftersom den vackra från Woolworths som endast var 4 månader gammal gått sönder...Inte så underligt att de gick i konkurs kanske?), en hem-telefon, två T-shirts, en tunn, randig ylle-tröja samt en blommig blus som jag inte riktigt vet om jag någonsin kommer att använda...men vacker är den i alla fall! Inte så illa för £50...


Gjorde även ren ugnen i helgen medans Dan städade toaletten...!!!! Och sedan var det ju en liten mini Leatherhead-utflykt igår också (vilket inkluderade Lidl upplevelsen!). Hämtade också ut blodprovsstickor på apoteket i Esher. Det var faktiskt en ganska produktiv helg...Kanske alldeles för produktiv eftersom jag nu önskar att vi haft en dag till!!!

Nästa helg ska vi ut och käka...Det har öppnat en ny Indisk restaurang tvärs över gatan nämligen...

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Här känns det mer som att jag inte gjorde nånting i helgen!? Mer än plåtade ekorrar, förstås... :-/ Borde ha gjort mer!? Fast vad jag i så fall borde ha gjort vet jag egentligen inte... Blir väl så då och då när man inte har så många måsten... <:-)

2009-03-16 @ 15:01:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

en vattenkokare, en hem-telefon, två T-shirts, en tunn, randig ylle-tröja samt en blommig blus... för 50pund!!! wow!

2009-03-16 @ 23:13:24
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0