Mood swings?

NU är jag på toppenhumör, trots hejdundrande huvudvärk (tror månadshelsiket är på väg igen)! Men jag är GLAD!

På lunchen var jag ut och fotade mängder av påskliljor och andra blomster i "The Wilderness Gardens". Ska lägga upp foton senare. Det ser ut som om hela området har exploderat i färger- Underbart!


Ikväll ska vi som sagt handla lite mat....Dan hämtar mig direkt från jobbet så det blir förhoppningsvis inte så sent innan vi kommer hem.

Nu ska jag väl arbeta lite tänkte jag...Vill hellre gå ut i solskenet men det får man ju inte betalt för!

Kommentarer
Postat av: elena cn

Vad är lite sketen äppelpaj mot sol ochpåskliljor!

Jag är glad för din skull (ja, inte för att det är dags för det där månatliga då).

2009-03-17 @ 19:16:05
URL: http://elenassida.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0