Haaaaappy Biiirthday too yooouuu!

Hoppsan! Försenad igen...men fem minuter kan jag nog undvara innan jag rusar ut genom dörren. Igår gick vi och lade oss tiiidigt och det behövdes verkligen efter den föregående natten då jag knappt sov alls! Vill gärna säga att jag känner mig pigg och utvilad idag...men det vore en lögn! :)

Vill skicka denna till rara Mamma;

som har födelsedag idag! 
Grattis Grattis lilla Mamma- Hoppas du har en underbar dag!!!!!!
Ringer naturligtvis senare för att Gratta ordentligt!
xxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du får en bra dag.

O grattis till lilla mamman =)

2009-03-24 @ 09:22:56
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, det där är det ENDA kort hon godkänt.. av 100!!!

2009-03-24 @ 11:06:32
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

En li-i-ite större tårta än så där ska väl ändå mamma ha idag!? ;-) Fast det var en riktigt söt liten bagare/konditor du har anlitat. :-D



Ja, alla dessa ölburkar... :-/ Det är alltså någon eller några som använder diket invid en parkeringsplats inte så långt härifrån som soptipp... Ser inte roligt ut, precis - men det är rätt roligt att kika lite på burkarna, för många av dem har jag aldrig sett innan. Mycket möjligt att de är från Polen - ska läsa lite nogrannare på dem nästa gång! :-)



Vän av ordning tycker kanske att jag borde samla upp skiten istället för att fotografera den...? Tanken har nuddat mej med ibland, men det är ju skitmånga burkar!!! Jag har inte ens så många sopsäckar hemma som skulle behövas för att forsla bort alla! :-(



Ha en fin dag!!! :-)

2009-03-24 @ 13:53:31
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: monica

grattis till mammsen ;)

2009-03-24 @ 14:25:59

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0