Gäsp...!


Nix- Det blev ingen bil igår....Vi gjorde en HPI koll på nätet och det visade sig att någon var skyldig pengar på bilhelsiket! Så jag ringde upp bilhandlaren och berättade detta...Han låtsades som om att han inget visste och sa att ja- Det är bara en formalitet men det tar ca en månad att ordna med papperen. Då skulle han ju börjat att ordna med det INNAN han försöker sälja den tycker jag...Tack men Nej Tack sa jag...
Så nu blir det till att leta igen...Det finns en bil i Leatherhead annonserad så jag ska väl slå en signal idag och se om den finns kvar...!

God Morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men så synd då om det var en bil ni gillade !

Det gäller verkligen att kolla upp saker o ting, handlarna vill ju bara sälja.

Go'morron på dig !!

2009-03-03 @ 09:19:57
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Vilken tur att ni kollade upp det där då! Hemskt om ni blivit lurade på nåt vis... Hu!



Världen är full av bilar - särskilt av begagnade bilar! Så det är bara till att avvakta. Vad man än tror när man är och kollar på en bil så är det faktiskt ALLTID så att förr eller senare så dyker det upp någon på till salu-marknaden som är ännu lite bättre och lite finare och lite billigare... :-) Så det finns ingen anledning att förhasta sej eller gå på säljarens snack om att man måste bestämma sej snabbt som ögat eftersom det finns 20 till spekulanter... Ge istället ett "skambud" och se om säljaren tar det! :-) Förvånansvärt ofta gör de nämligen det!!!



2009-03-03 @ 09:54:56
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: monica

tur att man kan kolla sånt!

2009-03-03 @ 18:17:10
Postat av: Mia

Va synd att det inte blev någon bil. Men tur att ni kollade upp det innan. Ni hittar nog någon snart! Kram

2009-03-03 @ 19:12:58
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: elena cn

Oj då! Vilken tur att ni är lite företagsamma! Jag är nog lite godtrogen och litar på vad folk säger så det är tur att min man är av den misstänksamma typen:)

2009-03-03 @ 19:18:19
URL: http://elenassida.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0