Early bird...

Idag gick vi upp mäkta tidigt för en Lördag...Klockan åtta var vi uppe! Har surrat runt lite i nya (fina!) bilen och nu är det städ och tvättdags! Vi har idag inhandlat vackra nya påslakan och örngott...men de är kritvita...så nu gäller det verkligen att tvätta av sig sminket innan man går och lägger sig...

Imorgon ska vi ut med bilen igen...men då förhoppningsvis ska den användas som transport för mig och min kamera. Har nämligen tänkt mig en liten fotoutflykt. Vart vet jag inte men det löser sig nog!
 


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Vilket mysigt foto! Total harmoni på nåt vis...? :-)



Låter underbart med en fotoutflykt i morgon!

2009-03-07 @ 17:44:45
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fotoutflykt låter lockande men inte om det ska snöa som det gjort här idag !

Mysigt med nya lakan =)

2009-03-07 @ 22:12:23
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0