Torsdag!

God Morgon!

Nu börjar det äntligen kännas lite lugnare på jobbet- Ja- Det är fortfarande hundratrettioelva saker att göra men det viktigaste är nu gjort...Idag blir en dag av rapporter...alltså timmar av stirrande på min dataskärm och ifyllande av siffror på olika kalkylblad. Det är så trist att jag piffat upp alla kalkylblad jag använder med både färg och bilder. Ja mitt kalkylblad för Towern har minsann både clipart av Towern samt en liten Yeoman gubbe. Jag lovar- Ingen har så vackra kalkylblad som jag...!; ) Jisses- Arbetsskadad är nog bara förnamnet...ehrm...

Ännu en granne! Men denna kommer endast ut då det är mörkt!

Torsdag= Mathandling ikväll- Håhåjaja...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mathandling ja. Det ska vi göra idag oxå. Sambon jobbar eftermiddag så vi ska åka iväg typ strax. Skönt att ha det bortgjort innan helgen. ;)

Kramen, Maria

2009-06-04 @ 10:25:30
Postat av: AnnaKK

Jag kontrar med ett WOW! Denna spindelbild är ju fullständigt kanonbra!!! :-D



2009-06-04 @ 11:52:32
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Den där grannen tycker jag att ni ska avhysa!!!!



Tack för paketet!!!!!!!! :)

2009-06-04 @ 23:05:51
URL: http://whatthefuckdotcom.tk

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0