To wear a coat or not to wear a coat....

Vi har haft två dagar av hetta, men idag så verkar solen ha gömt sig bakom molnen- åtminstone än så länge!

En dam på jobbet pensionerar sig idag- Hon är en rar tant som varit på slottet längre än mig (längre än 13 år alltså...) och jag hoppas våra chefer har planerat något skojigt för henne. Det är hon värd. Men känner jag cheferna rätt så blir vi väl kallade till mötes-rummet vid tre-tiden för att ge henne presenten för att sedan gå och jobba igen...Vi får se...
Vi har alla samlat till en present men jag har ingen aning om vad de köpt!

Äsch- Jag har också inhandlat en flaska vin (och en mugg) till henne så blir det för tråkigt kan vi ju alltid korka upp den! 


Ja- Fotot har absolut inget att göra med inlägget- jag vet. Men det är ju färgglatt och fint...!

Kommentarer

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0