Svammel...

Söndag igen...Helgen har gått alldeles för fort och jag har inte hunnit med hälften av det jag ville göra. 
Just nu står ugnen på uppvärmning- Det ska bli ugnskyckling och potatismos ikväll tillsammans med broccoli och en onion gravy som är så god att man nästan skulle kunna tänka sig att äta den som soppa...Nja...kanske inte riktigt..men god är den. 

Har inte direkt haft tillfälle till fotografering i helgen, men jag gick en runda på lunchrasten i Fredags så några nya kort har jag ändå.

Detta är en nyplanterad liten trädgård inne i själva slottet. Så här såg nämligen de kungliga trädgårdarna ut under 1500-talet; med målade trästolpar med "the King's Beasts" ovanpå...
Sedan gick jag runt The Rose Garden- Rosorna är nu i full blom och doftar himmelskt!

Ibland måste jag ta mig ut från kontoret på lunchen för att påminna mig om vilken otroligt vacker och intressant arbetsplats jag faktiskt har...Synd att man för det mesta sitter alldeles för djupt begravd i pappersarbete för att njuta av den!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga bilder från din vackra arbetsplats ! Där jag jobbar finns endast ett par maskrosor som trevat sig upp genom asfalten !

Hoppas du haft en trevlig kväll !

Natt på dig !

2009-06-14 @ 23:50:19
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0