Off we go again...

Måndag, regnigt och grått och jag har utvecklat nackspärr under natten! Ska bli intressant...

Igår var en typisk "göra sod all dag" och det var ganska skönt. Åkte en sväng till affären men annars stannade vi bara hemma. Dan glodde på cricket och jag löste korsord. Jo minsann- Här hemma händer det grejor!

Idag ska Dan försöka ta reda på exakt hur länge han har jobbet kvar...Hur som helst så ska han sluta så fort han fått ett annat. Har ansökt om hela 8 jobb nu i helgen!

Dags att traska till kontoret...Paraply? You bet!

Vi hade ett sjuhelsikes åskväder här om natten. Det blixtrade och dundrade så att huset nästan skakade. Morgonen efter hittade vi denna "inte så lilla- spindeln" på balkongen. Han hade tydligen drunknat i ösregnet!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

GHAAAAAAAAAAAA AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

2009-06-08 @ 10:14:34
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: Bokmalen

Usch, vilken äcklig sak!!

Jag fortsätter hålla tummarna å jag hoppas ni får goda nyheter om nytt jobb!!

Hoppas ni får en fin vecka!

Kramen, Maria

2009-06-08 @ 10:21:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0