Off the Wall...

Under en period i tonåren var Michael Jackson en stor del av min vardag. Jag och min vän H lattjade runt och försökte härma hans dans och var överlyckliga då vi fick möjligheten att åka till Stockholm och se honom live! Tidigare minns jag även hur jag och storasyster satt uppe i väntan på att äntligen få se se videon till Thriller. Den var nämligen så ruskigt läskig att den endast fick visas mycket sent på TV... Betydelsen Michael Jackson haft över vår generations musik är överväldigande.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag var väl inget stort fan men vi var å såg honom 92 på stadion å det var en riktigt läcker show han bjöd på!! ;)

Jo, visst minns man Thriller. Hua, vad den var läskig!! ;)

Kramen, Maria

2009-06-26 @ 09:28:08
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0