Måndag...

Har försökt mig på att bygga en egen fotosida i helgen med concrete5 och har nu kommit en bit på väg...

Designen är nästan klar och sedan ska jag ladda upp en massa foton- Ja, annars blir det ju inte mycket till fotosida!
Det är en hel del att lära sig...CMS, ftp och CSS, Ladda upp här, ladda ner där, ändra koden här men absolut inte där...Jisses! Ibland snurrar det ordentligt i huvudet.
Det får mig verkligen att uppskatta enkelheten med blogg.se och dess html koder.

Sakta men säkert går det framåt i alla fall och jag publicerar adressen då jag är nöjd och klar...eller ja nöjd blir jag väl aldrig men klar lär den väl bli så småningom! Domänen är betalad för i två år framåt så jag har lite tid på mig...

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Åh... Spännande!!! :-)



Jag kan nada om kodning och så där, så någon fotosida på det viset lär jag aldrig skaffa mej. Tror jag iallafall - fast det sa jag förvisso en gång i tiden om bloggar också, så! ;-)



Vi har ju lyckan (?) att ha ett IKEA-varuhus på 1,5 mils avstånd bara så det blir ganska många besök där om året. Händer t o m att man bara går in där och tittar utan att handla något. :-)



Natti!

2009-07-20 @ 22:10:13
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0