2009...Yep..it is!

God Morgon!
Visst är det typiskt att NU när vår värmepanna är fixad så har vädret blivit mycket mildare....Det är inte ens frost ute!
Men men...Jag klagar inte...Det ska bli trevligt att gå till jobbet utan att behöva halka vartannat steg man tar på grund av en kombination av osaltade, lutande trottoarer och tennisskor som egentligen inte är vinterskor alls...
Och det är FREDAG!  

Ikväll lagar Dan mat...Kyckling och klyftpotatis (med salvia mmmmm!) 
Igår lagade jag rostbiff .....
Från detta.....
  
Till det här...
 
Gott som tusan var det! Ville bara dela med mig av det...;)

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Nu blev jag hungrig!!!

2009-01-02 @ 10:28:06
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Goddagens!



Här är det däremot riktigt kallt idag, men solen är på väg upp över skogen nu så snart blir det nog rätt skönt ute. Hoppas jag! Har nämligen tänkt att vara just ute en hel del idag - med kameran. :-)



Har inte en aning om hur den blåfotade kan ha sett ut i sin helhet en gång i tiden - hittade benet i vägkanten, bara... Och det skulle onekligen vara kul att veta hur det hamnade där!? :-D



Hoppas allt flyter på bra på jobbet idag, och den där middagen är ju verkligen något att längta hem till sen! MUMS!!!



Här lever vi för nuvarande mest på rester - från både i julas och från i förrgår... Inte fullt lika inspirerande, men det slinker ner iallafall... <:-)



Ha det fin-fint!!!

2009-01-02 @ 10:47:01
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Mycket att göra idag? Mamma var här, hon hälsade :)

2009-01-02 @ 15:27:35
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0