God Morgon!!!!

Jag vet inte om det var alla trevliga "Krya på dig- kommentarer" jag fick igår...men jag känner mig faktiskt en smula bättre idag! TACK!

Vi hade ingen vidare lust att laga mat igår kväll så vi beställde Indiskt...och det var helt perfekt även fastän den anlände lite sent...Jag gav snubben ett pund i alla fall eftersom han var så trevlig.

Nu...Jobb igen....Men det är i alla fall kort vecka. Vi får besök på Torsdag kväll av en gammal vän till Dan och eftersom vi inte vill oroa oss för att ta oss upp till jobbet på Fredag så bokade vi ledigt!



Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, spindelmannen rockar brallorna av Jesus, hahahah!



Godmorgon syster ;)... ett heeelt pund sa du?

2009-02-17 @ 09:57:25
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

hahah, joooo, det tänkte jag ju inte på ;)

2009-02-17 @ 10:15:48
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0