Hemskickad!

Jamen...Är det inte helt otroligt så säg!? Pulsade iväg till jobbet över oskottade trottoarer. En fördel med en massa snö är att det i alla fall inte är halt!
45 minuter tog det...Då jag närmade mig slottet såg jag en folksamling utanför. Personal. Väl framme fick jag veta att slottet minsann var stängt p.g.a. ovädret och att inte ens kontorspersonalen fick gå in...
Visst hade det varit trevligt om chefen hade ringt för att låta folk veta? Men o Nej...
Så det var bara att traska hem igen. Nu behöver jag verkligen ingen mer motion idag.
Det värsta är att jag har månadsbokslut på jobbet och min deadline går nu åt helsike! 
Men....jag tog i alla fall några snöiga kort så allt är inte förlorat! ; )
Men...Man kan ju inte låta bli att undra VARFöR ett helt slott stängs p.g.a. lite snö!!!!!

 





Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Det var skumt! Men fina foton blev det ;)... Jag kan inte gå ut än... andreas har malcoms jacka.. I BILEN!!!! Jag väntar väntar väntar!!!

2009-02-02 @ 12:31:42
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Mycket märkligt! Men mycket snö var det o fina bilder =)

2009-02-02 @ 13:31:20
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Hörde ett inslag på radion för en stund sen om läget i London idag, och som svensk tycker man ju att det är märkligt att 15 cm snö kan ställa till allt så-å-å väldans mycket!?! Men det finns tydligen inte nån snöröjning?



Men det var ju konstigt att ni inte fick komma in på arbetsplatsen när ni ändå hade tagit er dit???



Hoppas det löser sej på ett bra sätt med månadsbokslutet iallafall sen!?



Härliga snöfoton!!! :-)



2009-02-02 @ 14:16:35
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: monica

ååå va fint med riktigt snö!

Se det positivt du fick en extra dag ledig ;) och kom upp i tid!



Sen måste du förklara varför ni inte kom in tål inte slottet snö? eller blöta skor?

2009-02-02 @ 15:47:11
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Laila

Fniss! Ja, jag log lite för mig själv för jag fick ett email idag från en englandsbo (strax utanför London) som beklagade sig för all snö! De hade fått stänga skolan hon jobbar på och ingenstans kunde man ta sig för London-bussarna hade tagits ur trafik pga av snön!

Här ska det nog till lite värre saker, tom under stormen Gudrun körde vi ut post på de vägar som var framkomliga! :-)

2009-02-02 @ 22:35:28
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0