Tobotomte?



Lillasyster har en tävling där man kan vinna en Tobotomte från Tobo Glasblåseri och Tomtar kan man ALDRIG ha för många av! Lite speciellt är det ju också eftersom den kommer från min lilla hemby mitt ute i de Uppländska granskogarna.
Jag har tittat runt lite på deras hemsida och hittade två juliga favoriter som jag mycket gärna skulle vilja finna under granen i år (förutom Tobotomten förstås!) och det är dessa:


Ljuslykta- Artikelnr 177 och Granlykta- Artikelnr 186

Klicka HÄR för Tobo Glasblåseri's hemsida och HÄR för att komma till tävlingen!


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

fan va snabb du va :)

2009-12-03 @ 13:23:52
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Jen

What!? JAG ska vinna! :P

2009-12-04 @ 23:38:52
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Synne

Hej Snuppa.

Hur går det med julpyntandet och bakningen?

Har ni fått kallt, eller ännu bättre snö?

Nähä inte det. Vi fick snö igår, men gissa vad som händer idag?

Ja du, det regnar,blåser är 2 grader varmt.

Granen jag fick upp ute håller på att blåsa omkull...



Hoppas du tar väl hand om spanarna när de invaderar ditt hem. Bjuder dem på fika och nybakade pepparkakor. Det ser man ju att de gör på tv hihi.

Morden i Midsomer, Lewis och gänget du vet.



Ska nog stoppa in en Morden i blue-ray spelarn nu och slappa en stund. Sen blir det bakning av. Lussekatter och några småkakor.

Ha nu en fabelaktig lördag och första advent i morgon.

Kram Synne.

2009-12-05 @ 14:09:41
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0