Nackvärk och annat tjafs...

Vaknade med en sjuhelsikes värk i nacken. Måste ha sovit "konstigt" eller något. (Hur sover man konstigt egentligen?)
För övrigt har jag även fått ändan ur vagnen och hängt upp min julstjärna i fönstret...Inte för att jag ser den bakom gardinen men jag vet att den finns där.
Jag har även bokat LEDIGT Onsdag och Torsdag nästa vecka! Då jädrans ska här julpyntas! Börjar få en smula panik eftersom jag brukar pynta redan den 1 December men i år har jag helt enkelt inte haft tid.
Vi ska även få en ny säng levererad- eller en sängstomme- vår madrass ska vi ha kvar. Beställde en billig en från Ikea och nu hoppas vi att det ska hjälpa Dan's ryggvärk (som fortfarande inte är bättre!).
Dan fick förresten en sådan där QI-matta gratis från jobbet- Det var ett gratisprov från ett svenskt företag. Dan's chef tyckte den var skit och frågade om Dan ville ha den.
Jag lade mig på den i tjugo minuter i går och kunde ha legat kvar hela kvällen- Tyvärr var jag tvungen att laga och äta middag...;)

Kommentarer
Postat av: Monica

iq matta ?

2009-12-03 @ 13:16:37
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Bokmalen

Jodu, visst kan man sova konstigt ibland. Sambon väckte mig en gång av att jag låg på mage med armbågarna i madrassen, som typ "när man ligger å solar å ska prata med nån"!! Hade hur ont i ryggen/nacken som helst efter det. Å, gissa om han skrattade åt mig!! ;)

Vi har ju en spikmatta som vi ligger på mest varje dag. Jag ligger på den när jag går å lägger mig, ligger å läser å sen somnar jag gott.

Men att den ska fixa problem man har i ryggen, ja, det vet jag inte om den gör. Men jag blir iallafall avslappnad av den. Å, bara det är ju en bra grej! ;)

Hoppas det blir bättre i ryggen/nacken!!

Kramen, Maria

2009-12-03 @ 14:49:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här ska med julpyntas nästa vecka när jag äntligen får lite ledigt !!

Jag fick en spikmatta av mor o far när jag fyllde år, helt underbar att ligga på =)

Ha de gott, kram på dig !!

2009-12-04 @ 01:26:01
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0