It's here...

Sängen har anlänt...Om än i tre stora lådor. Det är ju Ikea och då måste man bygga själv...Undrar om jag ska påbörja bygget nu...men jag vill inte missunna Dan nöjet att försöka figurera ut vilken bit som ska sitta ihop med vad! Ska nog försöka få upp lådorna för den branta trappen i alla fall...
Ty det kommer även en gubbe i eftermiddag som ska hämta vår gamla divan-säng...och då är det nog bäst att jag gör lite plats...Det är väldigt ont om plats i vår mycket kompakta lägenhet!
Ut med helsiket nu! Det ska bli så tjusigt så!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Trixet med IKEA-möbler är faktiskt sällan HUR de ska sättas ihop, utan oftare att det verkar så uppenbart att man struntar i att läsa den snudd på övertydliga monteringsanvisningen... :-) Och då kan man nästan slå sej i backen på att det blir FEL!!! Att man tar en viss skruv före en annan, och sen är det KÖRT! :-/ Eller rättare sagt bara till att skruva bort den igen, läsa beskrivningen samt LYCKAS på nästa försök!



Det här fixar du lätt själv, Bella!! :-)

2009-12-17 @ 13:10:11
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Monica

det där fixar du , nyfiken på vilekn säng det er ,men gissar på en malm ;)

2009-12-17 @ 13:36:59
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Bokmalen

Å, så kul med en ny säng!! Jag tycker att det är kul att lyssna till sambon när han sätter ihop ikea-grejer. ;) Hjälp vill han sällan ha, "kan själv"!

Vad är det för säng ni köpt??

Här har vi -17 grader idag. ;) Å, jag har helg nu så jag ligger i soffan å tar det lugnt. Helt ok om du frågar mig. ;)

Kramen, Maria

2009-12-17 @ 15:11:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0