Dag två...

Är en smula (eller två) trött idag. Var ute och åt pizza med vänner igår vilket i och för sig inte innebar att vi kom hem sent men det blev sängdags lite senare än vanligt. Sedan vaknade jag vid fyra i morse med ett blodsocker på 2.3 så det var bara att pallra sig upp och hitta något gott att äta. Nattens buffe' bestod av ett glas mjölk och pepparkakor. Inte det bästa för att snabbt få upp blodsockret men det var det enda jag ville ha just då (hjärnan har en tendens att inte fungera som vanligt då jag ligger lågt).
Idag jobbar jag halvdag! Ska nämligen till doktorn för mitt årliga cellprov (fy tusan...!) men sedan är jag ledig hela Onsdagen...och hela Torsdagen också! Ska bli så skönt. En riktigt lång sovmorgon ska jag unna mig i morgon..eller ja...åtminstone ett par timmar extra.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Här har du en till som är många smulor trött idag. Jobbar kväll å jag hade såååå svårt att kliva upp... Hua, det är så mörkt inomhus (å ute) så det känns som mitt i natten.

Låter trevligt med lediga dagar.

Kramen, Maria

2009-12-08 @ 11:43:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jen

Åhh så skönt med sovmorgon!

Jag var ledig idag men skulle egentligen upp i tid.

Tyvärr så snoozade jag och fick visst 2 timmar sovmorgon ändå. :/

Nåväl, nu borde jag komma upp i tid imorn. :)

2009-12-08 @ 12:02:43
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0