Brrr, dubbel-Brrrr!

Jisses så kallt det blivit helt plötsligt! Och i morgon är det tydligen risk för snö...men det tror jag när jag ser det. Har tjock tröja på mig men sitter ändå och huttrar på kontoret. 

Var som sagt till läkaren i morse och fick antibiotika för en möjlig infektion som jag fått p.g.a. den hemska sjuksköterskan som tog cellprov på mig förra veckan. Hon måste ha skurit mig på något vis så nu tyckte läkaren att det var bäst att käka penicillin i en vecka. Typiskt. Så det blir inte mycket fest på julfesten på Fredag...men jag får det åtminstone överstökat före jul och en (eller flera) öl och en mycket liten Baileys vill jag faktiskt ta till jul.

I morgon måste jag ta mig för att skriva alla julkort...annars kommer de väl inte fram förrän till midsommar kan jag tänka...! Jag är faktiskt enormt imponerad av mig själv att jag lyckats posta födelsedagspresenter till både systerson och pappa i god tid i år (De fyller 27e och 28e). Vanligtvis så kommer mina presenter alldeles för sent...om de kommer överhuvudtaget d.v.s.! Är lite dålig på sådant men jag menar väl!


Jaja...Bilden är från Februari...men det känns lika kallt just nu!


Kommentarer
Postat av: Synne

Hej i natten.

Kallt ja. Här har temperaturen börjat krypa ner mot 10 minus nu. Det känns kallt ska jag säga...

Sitter under en filt och skriver en kommentar till dig hehe....

Ska ut och sätta på en kopp kaffe och njuta en lussekatt tror jag.



Hoppas pencilinet hjälper dig nu.



Synd med det jobbet till Dan. Men det löser sig nog kanske. Det brukar göra det.

Håller tumarna.



Ha nu en helt fabelaktig onsdag där i din del av världen.

Kramen Synnöve.

2009-12-16 @ 04:08:01
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Hej på dej!



Antibiotika-kur lagom till julsnapsen var ju ett aber förstås, men det är som det är med sånt där! <:-) Hoppas den gör nytta bara!!!



Har ni fått mycket snö? Här trillar det ner rätt duktigt just nu - det är t o m så jag funderar på att gå ut och skotta lite kring ytterdörren och så där. Bortåt en decimeter är det nog nu... Och så himla vackert!!! :-)



2009-12-16 @ 16:36:15
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0