Torsdag och mindre sol...

Ok- Det verkar finnas färre timmar på dygnet för tillfället...eller också så har de drastiskt förkortats!
Går nu mot årets värsta (eller bästa då det gäller besökare och vinst förstås...) månadsbokslut. Det är Bank Holiday på Måndag vilket betyder att jag på Tisdag har hela 4 dagars papper (för tre slott...) att ta mig igenom innan jag ens kan börja ordna med klienternas (450!) fakturor...
Oj- Vad jag INTE ser fram emot Tisdag!

Men än så länge är det Torsdag...och jag ska nu traska iväg till kontoret och KAFFE!


Aaah! Jag nästan glömde: Jag har sökt Lördagsjobb som biblioteksassistent på Esher Library! 10-5. Tänk att sitta omgiven av böcker hela dagen och få betalt för det! Ha! Nej...men det är säkert tusentals applikanter men man kan ju alltid prova! : ) Och nej- Fotot föreställer inte biblioteket....Duh!



Kommentarer
Postat av: Laila

Annars ser det ut att vara ett JÄTTEmysigt litet ställe! Ett sånt där jag gärna skulle gå in och fördriva en bra stund och sedan dricka en kopp te nånstans!

Jo men visst ÄR det färre timmar. Absolut! I alla fall är dagarna mycket kortare och när det plötsligt blir mörkt redan kl 9 när man varit van vid ljuset, då känns det lite trist... :-(

2009-08-29 @ 22:08:27
URL: http://blogg.lailanorman.se

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0