Hmmm...

Måndag och medans jag tar mig tio minuters lunch passar jag på att skriva ett litet inlägg...

Helgen var ok- Gick alldeles för fort som vanligt. Svärfar ringde på Fredagskvällen för att informera att han skulle komma på besök (från Devon) på Lördagen. Så Lördagen spenderades med att först åka till Tesco för att köpa hem mjölk och socker (Svärfar kan inte fungera utan te) och sedan satt vi och babblade hela dagen. Det blev Paella till middag och sedan åkte han hem igen.
Söndagen åkte vi till Esher eftersom Dan ville till barberaren. Tyvärr var det ca 7 personer där inne som också ville ha håret klippt och vi ville inte sitta och vänta i värmen (Det var vrålvarmt igår!), så vi gick och fotograferade lite i stället. Sedan åkte vi hem och hade en lat eftermiddag. Jag har faktiskt inte städat alls i helgen!


Ja...Den här bilden tog jag inte igår men eftersom jag sitter på jobbet så är det den enda jag har tillgång till...och det såg ju så tomt ut annars!

Kommentarer
Postat av: sara

Vem har sagt att man måste städa!! Det är ju så trist..

Säg åt råttorna under sängen att hålla sig lugna.. det brukar jag göra.

Kram på dig

2009-08-24 @ 17:11:52
URL: http://http://livslustig.blogg.se
Postat av: Mia

Låter som en härlig helg! Du gjorde helt rätt i att inte städa, oftast är det inte så skitigt som man tror heller.

2009-08-25 @ 07:55:27
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0