Träskalle!

Jodå...Jag tog mig tid på lunchen och traskade ned till flodkanten och satte mig i gräset. Det vimlade av fåglar och jag hade minsann kameran med mig.

Efter två foton tog batterierna slut. Jaja..Jag har ju ett extra set med mig så jag satte snabbt i dem i stället. Tror ni inte att de var urladdade de också?! Hur kan jag vara så korkad att jag stoppar ned "tomma" batterier i kameraväskan?

Så nej...Jag gick tillbaka till kontoret. Jag ville inte sitta där och presenteras med värsta fotomöjligheten då jag inte hade en fungerande kamera!

Hur som helst....Det blir inga nya bilder idag...men väl en gammal som passar in på veckans Tisdagstema vilket är "Trä".


Klicka nedan för andras bidrag!
TisdagsTema

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nä, vad surt! Förstår att du gick in... Men det var ju en fin bild vi får se ändå...

Kramen, Maria

2009-04-21 @ 18:22:51
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahah, så har jag gjort miljoner med gånger... frustrerande! Men det var ju tur att du hade ett sådant fint foto i arkivet :)

2009-04-21 @ 19:30:48
URL: http://whatthefuckdotcom.tk
Postat av: Lotta

Fin bild !! Men så typiskt med kameran !! Jag satt på nå'n skolsamling i kyrkan en gång o var så nöjd att jag kommit ihåg att ta med min kamera för en gångs skull. Här skulle fotas !! Det var en gammal hederlig kamera med film i. Batterierna var det inget fel på men när jag knäppte första bilden så började filmen spola tillbaka av sig självt, jag hade alltså bara 1 kort kvar =( O den förde ett himla liv när den spolade. Alla blängde för att jag störde, o inte några bilder blev det heller =(

Kram !

2009-04-22 @ 11:20:18
URL: http://lisenj.blogspot.com

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0