Go'Morron!



Min sista lediga dag! Men jag jobbar ju bara två dagar innan det är helg igen!
Ska strax hoppa in i duschen, sedan dricka lite mer kaffe, platta håret (vilket jag inte gjort under hela min ledighet!) och sedan ta en kopp kaffe till...
Ska ringa min syster Ia på eftermiddagen då hon slutat jobbet och sedan ta bussen till sjukhuset vid tre tiden...
The Fox and the Hound är på TV...Vad var det den hette på Svenska lillasyster? Jag har inte sett den sedan hon var en liten skit med en stor samling My little Pony hästar och en mjukisgris vid namn Wilbur..he he...

Hoppas ni har en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Det jagkommer på är Micke och Molle men jag tvivlar på att det är det du menar... kommer inte ihåg ;)



Nä, inge sjukhus för mor ida, vi ska mötas och handla... måste springa... kolla in senaste inlägget och kopiera, kopiera... puss på dä!

2008-09-17 @ 10:53:42
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Ahh, trist när man inte får tag på bättre.

Det är definitivt en som kommer hamna även i min samling :D



Ha ha! 2 dagar och sen ledig igen...

det låter fin fint! :)

Hur kom det sig att du hade semester nu?

(om man får fråga)

2008-09-17 @ 10:58:46
URL: http://pansky.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0