Lite mer vaken...

Ny dag...nya tag...Usch vilken klyscha- vad skrev jag det för?
Nej, men allvarligt...Känner mig lite piggare idag och tur är väl det för jag ska precis bege mig till min podiatrist...Har tid 9.20 och stället ligger ca 50 minuters gångväg härifrån....Sedan går jag till jobbet därifrån så det blir en sjuhelsikes massa gående...

Igår kväll var lugn och skön. Vi var som sagt och hämtade bilen (och ja...det blev dyrt!), svängde in till Tesco och handlade lite saft och bröd och åkte sedan hem. Som planerat blev det skräp TV hela kvällen. Jag var t.o.m. för trött för att ens se åt datorn....

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Jen

Hmm, alla vet ju redan att jag inte är den smartaste flicka på denna jord,

så jag frågar: Vad är en podiatrist?



Ha ha! Då är det ingen film för dig heller då.

Jag har aldrig lyckats läsa hennes böcker och jag lär inte se en till av hennes filmer.

Tvi!

Ha det gott! Kram

2008-10-28 @ 10:23:53
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Monica ♥♥♥

hahaha jen ;) det undrade jag med hahaha så då är vi 2!



Hoppas du är piggare i dag Bella kram

2008-10-28 @ 14:15:52
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0