Stressad...Nää!

Tänkte skriva ett litet snabbinlägg fastän jag har hur mycket som helst att göra på jobbet...Har tvingat mig själv att ta åtminstone en halvtimmes lunchrast! Imorgon jobbar jag bara till 12.30 för sedan måste jag traska (ja...GÅ igen!) till en liten klinik där de fotograferar ögonbottnarna...Har inte fått det gjort på många år men nu har äntligen NHS börjat erbjuda det gratis för diabetiker... Ja...Man ska inte klaga egentligen för jag får faktiskt ALLT annat gratis...Vartenda recept är gratis för diabetiker vare sig medicinen har något med D att göra eller ej...
Ska bli skönt att sluta tidigt på en Fredag men det betyder också att jag verkligen måste hinna med alla preparationer inför månadsbokslutet på Måndag idag!

Ja...Nog nu....Har en massa post från Kensington som väntar i en hög...

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej på dej! Hoppas att kvällen har varit lugnare då!? Och det låter ju inte så pjåkigt att sluta tidigt i morgon. :-)



Hoppas att allt är bra med ögonen!!!

2008-10-30 @ 21:45:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

varför... ska du fota ögonbottnarna??? Låter ju läbbigt! Nattnatt syster :)

2008-10-30 @ 23:52:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0