Weekend!

Så var det Lördag då!
Ska strax fixa lite middag...Stora, tjocka hamburgare med sallad ska vi äta ikväll. Sedan blir det antingen lite TV (X Factor!) eller DVD tittande...Har några filmer som jag inte är sådär jättesugen på att se...men de ligger ju där så då är det väl lika bra att glo på dem? Mummy3, Mongol och Felon....ja ja, vi får se.
Imorgon har vi bjudit hem ett par vänner till Dan (ja..till mig också egentligen!)...De ska glo på fotboll hela eftermiddagen och sedan ska vi äta Roast Beef till middag! Var och köpte en jätte till köttbit idag!

Nej....nu ska jag gå och "lufta" vinet....eller ja...jag ska i alla fall öppna det. Så mycket tid att andas får det nog inte innan det hamnar i glaset!


Kommentarer
Postat av: Monica norge

hoppas ni hadde en kanon kväll kram

2008-11-08 @ 22:08:12
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, godermorgon på dä ;)

2008-11-09 @ 09:45:05
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Julia

haha :P hur gick det med vinet ? ;D

hamburgare är så gott, hemmalagade, helst grillade, dock gjorde min kille så våra bran upp sist men jah :p haha

Kika kärna in hos mig och lämna ett spår

Kram

2008-11-09 @ 10:01:35
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0