Jul, jul, JUL!

Nu så...Nu kan jag äntligen sätta mig ner med en kopp kaffe och ta det lugnt i en timma sådär innan det är sängdags.
Har som sagt varit och mathandlat....Mycket mat blev det och jag var även lite duktig och köpte julkort. Nu gäller det att skriva (och posta!) dem i tid också...
Det börjar att se riktigt juligt ut nu...Alla pubar och restauranger på vägen till varuhuset har satt upp sina julljus och det glittrar vackert överallt!

Förresten kraschade en av våra servrar på jobbet så jag kunde inte använda datorn på halva eftermiddagen! Så då har jag dubbelt med jobb imorgon i stället då...Jag spenderade tiden med att julpynta mitt kontor och klä julstjärnan... ; )

Och i morgon är det Fredag! I helgen ska vi åka och försöka få tag på ett ihopfällbart bord som vi kan äta julmiddag på. Är less på att duka på kaffebordet! Sedan ska vi kolla om det finns några fina granar också. Det blir nog en låtsasgran i år med. Annars får vi ju lov att investera i en fot också och dessutom så hinner väl granstackaren att dö innan jul eftersom vår gran absolut SKA upp den första December!


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Dåååå, ringer jag imorgon dåra... men ni har ju sommar??? Var är snön!

2008-11-27 @ 22:43:17
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Jen

Jisses! Där var det ingen vinter inte. :O

Å andra sidan har nästan all snö försvunnit här,

det är ju 9 + igen.

Skumt!



Ha ha! ja han är en aning lustig...står med huvudet i maten men sneglar på oss och väntar på kommentar.

När han får höra den viftar han i svansen och förtsätter hugga in på maten.

Knepig men alldeles underbar i mina ögon!

:D

2008-11-28 @ 00:14:53
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Godmorgon ;)

2008-11-28 @ 07:33:12
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0