To Work or Not to Work....

Sitter på jobbet och smygbloggar....
Borde egentligen ta itu med berget av papper på skrivbordet men det kan vänta i en halvtimme....Det är ju ändå bara mig själv det drabbar! Blir så förbannad ibland att ingen jävel kan göra mitt jobb då jag inte är här!!! Har bara haft två dagar ledigt och skrivbordet är översvämmat, email inboxen är full och jag vill bara vända och gå hem igen!!!!

I alla fall.....
Soffan står nu äntligen i vårt vardagsrum! Dan kom hem vid halv fem och vi fick hjälp av hyresvärden och två andra gubbar som satt på kontoret nedanför. Det tog inte mer än fem minuter!
Så jag ska gå och köpa en STOR chokladask till dem på väg hem idag!

Ja ja- Det är väl bäst att jobba lite nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hitta en till dej me...om det finns nån go sockerfri...det e du "värd"...se det positivt, allt jobb alltså, dom klarar sig inte utan dej...dom jävlarna.

2008-05-15 @ 13:43:07
Postat av: janna

öhm...va inta meningen att va anonym...stava ja rätt...a n o n y m ....puss på de!

2008-05-15 @ 13:44:04
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0