There's a fly in my soup...

Oh dear...
Min kära Dan's födelsedag i Fredags, så vi tänkte ha en riktigt speciell god middag.
Det finns en ny restaurang/take away, vilken levererar lyxmat så vi tänkte unna oss och beställa därifrån.
Scoff.co.uk heter de utifall ni vill kolla menyn....
Dan beställde en köttgryta med potatis och jag bestämde mig för Ungersk Gulash med tagliatelle.
£25 kostade kalaset. De levererade inom 45 minuter och det såg väldans mumsigt ut!!!!
Då jag hällde ut min tagliatelle på fatet fick jag syn på en konstig ingrediens.....En FLUGA!
En fluga i min pasta! Det låter som värsta Fawlty Towers men det är sant!
Fy faaan! En flugjävel i maten.....! Jag ringde upp och berättade vad som hänt och blev erbjuden en pasta utan flugor (haha!) men tackade nej eftersom resten av maten skulle kallna innan de hann hit med ersättningsmaten.
Inom två minuter ringde restaurangchefen upp mig och bad om ursäkt och frågade om jag hade flugan kvar...eftersom de gärna ville ha tillbaka den...(!!!!!). Efter 20 minuter dök de upp, hämtade pastan och flugan och levererade en ny Tagliatelle. Dan's födelsedagsmiddag var därför kall och rent ut sagt SKIT!!!!
Så förbannad! dan skickade värsta klagomåls emailen till deras head office så vi får se vad som händer....

Resten av helgen har varit helt OK.....Har några vänner över ikväll och de sitter och spelar xbox i vardagsrummet för tillfället....Tänkte ha grillfest men upptäckte att grillen rostat sönder! Vi lagade därför all mat i ugnenoch i vår George Foreman grill....Det är inte vår helg denna helg!!!! 
Yum Yum!!

  

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

men herrejisses..... snacka om lyxrestaurang...ALLT ingår...inkl flugor, det borde dom skriva på menyn....hahaha...nä, fy va äcklit!!!

2008-05-25 @ 10:01:24
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0