The Office.....

Är det helg snart? Snälla låt det vara helg snart!!!!!! Har haft så otroligt mycket på jobbet denna vecka och längtar så innerligt efter FYRA dagars ledighet!

Men men....Det kunde vara värre...Dan påminner mig jämt (då jag haft en stressig dag) att jag kunde faktiskt ha suttit på ett trist kontor i ett trist höghus någonstans...i stället för mitt eget kontor på slottet...och det har han sååå rätt i egentligen!!!!
   

My Office!
                               
          

          

                                                                               

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

jadu... finare arbetsplats än din är nog svår att hitta....PUSS PÅ DEJ!!!!

2008-05-22 @ 09:46:22
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Hej syster...ja har en till blogg HAHAHA!!!!! En trädgårdsblogg!!!!! Länken finns på min sida.... hahaha Det är fruktansvärda bilder så håll i dej!

2008-05-22 @ 15:14:05
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Öh du....gratta dan i efterskott...faaaan jag kan inte fatta att ja glömde!!!!! Det var inte meningen..... den här månaden ska jag försöka få iväg detta jädra paket som ligger här och bara väntar på att få flyga till England... jag vet att jag sa att jag skulle skicka det i mars.... men NU är det på väg.... på tisdag... det är lön då.... PUSS!

2008-05-24 @ 12:40:03
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0