Testing...testing....

Jaha...Här sitter man då och skriver dumheter fastän det säkert finns mycket annat (bättre och mer produktivt!) man BORDE göra....Som att dammsuga till exempel...
Men det är ju så in i helsike varmt så vem fan vill släpa runt dammsugaren i den här hettan?!

Ska försöka ta mig in till Kingston efter lunch för att äntligen klippa av mig hedenhös-håret!!!!! Ska bli skönt men jag HATAR att gå till frissan... Det är väl därför jag bara går en gång om året ungefär.
Vad är det med frisörer som gör att de känner sådant behov att prata en massa dynga istället för att koncentrera sig på att klippa?!!!!!
"Are you going on holiday this year?", "Where do you work then?","So...are you going clubbing tonight?"
DO I LOOK LIKE A FREAKIN' CLUBBER TO YOU?!!! Stupid cows- the lot of em!

Men...man kan ju inte vara oförskämd mot dem heller...Då vet man ju aldrig vilken sorts frisyr man kommer hem med!
Nä...Gud så skönt det var när man bodde i Sverige och kära syster Ia klippte håret på mig- gratis och utan skitsnack! Det enda hon brukade säga var "sitt still"..."sitt still för i helvete!"......BLISS!!
image2

Kommentarer
Postat av: janna

glöm inte att man ofta blir öron-lös...eller åtmindstånde (som jag inte kan stava till...) blir skinnflådd efter kammen på öronen när käääära syster Ia klipper...hahahahaha

2008-05-12 @ 10:02:19

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0