Stupid Laws and Vandals

Soffgubbarna har varit här....Och inte fan hissade de upp soffan åt mig!
Nä!
"I'm really sorry Madam (!) but we've been in touch with our head office and due to Health and Safety laws, we're just not allowed to hoist it up for you"....
Tack så jättemycket!!!! Så nu sitter soffan på baksidan (Företaget vi bor ovanpå har en liten trädgård där) och ser ledsen ut. Och jag står på balkongen och ser ledsen ut! Helvete! Det är ju inte mer än 3-4 meter!!!!! Jag som till och med hade skaffat rep!
Dan kommer hem vid halv fem tiden- Förhoppningsvis kanske det finns några karlar här nedanför som kan hjälpa oss då...

För resten....Igår då Dan parkerade bilen upptäckte han att några trevliga ungdomar had roat sig med att dra en nyckel längs hela passagerarsidan på bilen...Roligt värre! Det måste ju vara förskräckligt lustigt att ramla ut ur puben på kvällen, vråla en massa strunt om fotboll och vandalisera ett par tre bilar på vägen hem. Kan du tänka dig en mer njutningsbar söndagskväll? Inte?
Är så förbannad! Ringde precis till en gubbe för att höra vad det skulle kosta att fixa och det skulle gå på £200 plus skatt....
Ja, vi har tyvärr inte ca 2000 kronor liggandes- men jag säger bara det....ser vi någon jävel hänga omkring runt bilarna så ska de fan få betala (i BLOD!!! ha ha)...

Kommentarer
Postat av: janna

vicka jävlar!!!! både soffgubbarna och vandalerna...hitta dom som repa bilen så kommer ja o hjälper dej spöa dom!!!

2008-05-13 @ 15:34:18

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0