Seating probs....

Imorgon blir vår nya soffa levererad...Himla tjusig brun lädersoffa! Det enda problemet (och det är inget litet problem) är att jag har ingen som helst aning om hur den ska komma in i lägenheten!!!!
Trappan från ytterdörren är nämligen en smula trång och vinklad....
Vi har bestämt oss för att den måste bli upphissad över balkongen- Har till och med hittat lite rep....Nu återstår problemet med att övertala gubbarna som levererar soffan att hissa upp den åt oss...hmmmm....

Den gamla soffan sågade Dan sönder i Fredags eftersom en kompis skulle till tippen i Lördags, så vi har suttit på kuddar sedan dess. Inte det mest bekväma!

Hur som helst....Vad i hela friden ska jag ta mig till om de inte hissar upp den? Dan är tvungen att jobba i morgon och jag tror knappat jag kan hissa upp den själv....Man kanske blir tvungen att låtsas att man är ett dumt våp som inte fattade att soffan var alldeles för stor för att komma in genom dörren? Man kanske blir tvungen att gråta lite?
Eller kanske jag ska muta dem med pengar? AARRGGHH!!!!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

blondera dej, på me kortkort, blinka me ögonfransarna och snurra me fingret i håret...ett rosa bubbelgum och råttsvansar...det kanske gör susen...hahaha lycka till

2008-05-12 @ 11:30:26
Postat av: bellasweb

hmmm....Tror inte jag skulle klara det faktiskt utan att skratta ihjäl mig!!!!!

2008-05-12 @ 11:35:26

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0