Hallå i örat!

Jag har såå ont i örat! Har ingen aning varför....Det är säkert någon jäkla inflammation som jag borde gå till Farbror Doktorn med men jag har helt enkelt inte tid!
Jobb, jobb, jobb...Har haft fyra dagar ledigt- vilket var jättehärligt- men det betyder också att jag har fem dagars jobb väntandes då jag återvänder till kontoret. Inte det roligaste direkt...men men- tillbaka till örat...
Min pappa ringde mig i morse och var orolig eftersom en docka han fått av mig ramlat ner på golvet! Han trodde då att något hemskt hänt mig (eftersom den aldrig ramlat förr...!) Väldigt gulligt tycker jag! Han har plockat upp dockan igen så förhoppningsvis betyder det att mitt öra slutar att göra ont!
Kram på dig Pappa!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Kanske va en vodoodocka.... hur mycket vet du om din fars förflutna egentligen Mwahawhaw haw!!! Han kanske e en häxmästare om nätterna! mwahawhahahaw!

2008-05-27 @ 18:01:42
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0