Blah blah blah...

Idag var det en sådan där dag då man har tonvis med saker att göra....men inget blir liksom gjort! Blev ständigt avbruten av telefonen på jobbet av en massa människor som ville ha hjälp med alla möjliga saker (varav vissa inte ens är inom mitt område!) Fattar inte! Vart får de mitt nummer ifrån?! Kanske står det "If confused- phone:" bredvid mitt namn i telefonlistan?
Äh- Skitsamma! Imorgon är det Fredag och då ska jag inte svara i telefonen alls (såvida det inte är familj som ringer förstås!) utan koncentrera mig på att gå igenom högen som bara växer och växer på skrivbordet!

Musikfestivalen är i full gång på slottet och dagens eftermiddags-musik bestod av Van Morrison's rep för ikväll. Inte dåligt! Det slår i alla fall Rufus Wainwright som stod och ylade utanför mitt kontorsfönster förra veckan!
Ingen att bli speciellt excited about i år synd nog..... Förra året hade vi Brian Wilson en kväll och DET var helt suveränt!

Ja ja...Här är ett par tre foton från vår balkong:










Nu ska jag gå och bälga i mig en stooor kopp kaffe!




Kommentarer
Postat av: whatthefuck

ruggit tjusigt!!

2008-06-13 @ 20:28:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0