Mad Cow...

Telefonen ringde i morse då jag var i full färd med att fixa håret. (Som tur var hade jag plattat det klart annars hade jag nog inte svarat!) Det var min tokiga lillasyster- en smula panikslagen- hon hade nämligen försökt att ringa mig igår kväll också men det var ingen som svarade...Tro nu inte att hon var orolig för min välfärd...O Nej...Hon hade panik för sladden till hennes dator hade fått kortslutning och hon kunde därför inte gå ut på nätet för att blogga! Jag tror minsann bloggberoendet har fått min syster att bli ännu mer tokig (om detta nu är möjligt!?).
Vaa ska ja gööra idag? vrålade hon (Ja kanske inte vrålade men nära var det...)
Hur som helst- Hon tvingade mig att gå in och uppdatera hennes blogg så att folk inte skulle tro att hon ignorerade dem....hmmmm....EN dag Gumman ska de nog klara sig!
Förhoppningsvis har hon lyckats tvinga karln sin att åka in till Uppsala för att införskaffa en ny sladd (samt en McDonalds om jag känner henne rätt...!) så att hon är uppkopplad igen ikväll...


Kommentarer
Postat av: A

hej och tack för kommentaren....

Jag har läst 5 personer vi möter i himlen men inte den andra.... Måste jag ha tag i =)

ha en fin kväll...

2008-07-16 @ 18:46:08
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

I´m baaaaaaaack!

2008-07-16 @ 21:13:49
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

JAG ÄR VÄL AAAALDRIG MANISK, HEHE

2008-07-17 @ 10:16:08
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0