Christmas time...Mistletoe and Wine...

Nu har jag äntligen satt mig ned...! Har ont i ben och fötter- Känns som om jag stått hela dagen!
Gick upp vid nio tiden i morse...Sov så gott i våra tomte-påslakan...

Sedan kom alltså tomten...Eller "Danta" som han vill bli kallad och delade ut alla klappar som fanns under granen!
Resten av dagen har jag mestadels spenderat i köket...fastän det bara är vi två så är det ett jädrans bök att få allt färdigt till julmiddagen...Men det var det värt! Otroligt gott var det och vi har nu rester som räcker i ett par dagar också...!
Sedan kollade vi på Dr Who...Ja..jag är en nörd och jag älskar Dr Who!!!
Och nu är allt städat och diskat...Sitter med ett STORT glas Rioja och njuuuter av lugnet. Alla grannar verkar vara bortresta så Dan kan spela sitt nya Guitar Hero spel hur högt han vill...; ) (Just nu är det Eye of the Tiger....- Hjälp!)
Imorgon kommer svärfar och då ska vi laga lammkött. Ett helt ben har vi köpt! Och sedan blir det äppelpaj & custard till efterrätt.


Vad jag fick i julklapp? Jo...en hel drös med krämer från Sanctuary (från Dan...), Ansiktskräm och en massa smink, vackra grytlappar, handdukar och en snygg tröja (från Mamma), Ett jättegulligt miniänglaspel och böcker- däribland BagarBengtsson!!!!!!(från Pappa). 


Och Dan har dessutom sagt att han möjligtvis har en till grej att ge mig på Lördag... Tror mig veta vad det kan vara...Något med en lins? Något med zoom? ; )


Dags för påfyllning...Glaset är endast halvfullt...: )



Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysig dag, o lika mysig kväll förstår jag !!

Vad roligt med flera julklappar =)

Kram !

2008-12-25 @ 22:47:38
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Åh, du fick verkligen Bagare Bengtsson!? :-D



Och kamera snart!?! Härligt - härligt!!!



Ungarna är av på disco i kväll/natt. Jag sitter uppe och kollar en film på tv. Reklampaus just nu... Lär väl dock isnte orka hålla mej vaken tills de kommer hem... Men filmen ska jag se klart!!!



Ha det fint!!! :-)

2008-12-25 @ 23:50:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

ååååååååååååå en kamera en kamera... var snäll mot Danta ikväll nu!!!!!



Puss och nattnatt ;)

2008-12-26 @ 00:12:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0