Dags att gå hem...

Nu är det endast jag och mellanchefen kvar på (den här sidan av) kontoret. Ca en halvtimme tills jag kan gå hem!
Har varit stressigt idag men jag har hunnit med mer än vad jag trodde så det känns bra.
Det blev inget julpyntande igår (eftersom jag mådde pyton!), men jag satte i alla fall upp julgardiner samt stjärna i sovrummet. Det ser så myspysigt (Är det ett ord?)ut så! Gran ska införskaffas på Onsdag. Dan vill köpa en gran som redan har alla ljus fastsatta på grenarna. Han påstår att det är sådant bök att sätta i dem själv...Hmmm...Jag kan inte minnas en enda jul på 14 år då inte JAG satt i ljusen! Ja ja...vi får se hur det blir. 



Kanske man ska ta sig en kopp kaffe till innan det är dags att leta sig hemåt i mörkret?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du mår bättre! Och, ja Myspysigt är ett ord, lika som spröjsigt (om torrt, trsigt hår) är. ;)

2008-12-01 @ 18:03:32
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hahaha, alla kommentarer är välkomna =)

Vill inte veta av nå't fusk här inte, finns det verkligen riktiga granar att köpa med ljus i ??

Här kör vi iofs med "plastgran" men ljusen sätter jag i på nytt varje år, det hör ju liksom till julstöket !!

Kram på dig =)

2008-12-01 @ 21:48:52
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: monica

hsahaha ;)

Lycka till nu håller tummen nästan lust attsitta uppe et tag till

2008-12-01 @ 23:21:07
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0