Stuffed!

Ett mycket kvickt God Morgon...!
Lite stressad idag...Alldeles för mycket på en gång! 
Ska luncha med min vän Anne klockan tolv, sedan blir det en fånig datakurs klockan två (vi är alla tvungna att gå...även fastän det är ett dataprogram jag använt i ett helt jädrans år hemma!), klockan fem bär det av till Dan's julfest. Har proppat ner allt jag (tror) jag behöver i min lilla väska. Det är fasen inte lätt när man måste ta med sig smink, två olika insulinpennor, blodtest-kitet, en påse Jelly Babies samt tracker bars (ifall mitt blodsocker sjunker!). Lägg sedan till plånbok, nycklar, jobb ID kortet, mobiltelefonen och du får en MYCKET fullproppad väska.

Lunchen hamnade i en plastkasse ; )

Hoppas ni alla får en lugn och stressfri dag!!!!





Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, du är en baglady ;)... a Bigbag lady ;)

2008-12-12 @ 09:23:42
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Jag visste det!!!! Jag skrev det först... fråga mej inte varför jag ändrade ;) Hahaha, godmorgon sster ;)

2008-12-12 @ 09:24:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Om du inte lunchar för länge hinner du spana in julkal-änder-n innan klockan två! (Så vida ni inte har annan lokaltid än vi, förresten...!? Hm???)



Hur som helst! Ha det superkul på kursen och jättetrevligt på julfesten!!! :-D

2008-12-12 @ 13:03:54
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0