Out of ideas!

Var ut och gick en sväng i parken på lunchen- Kändes nästan som om jag skulle somna vid skrivbordet!
En medioker dag på jobbet idag...Har inte haft så mycket att göra men ibland blir man nästan tröttare av för lite jobb i stället av för mycket! Ikväll är det mathandling på Sainsburys som gäller (Torsdagstradition!) för att sedan stressa hem, laga mat, hoppa in i duschen och sedan bums i säng!
Jullunch med jobbet imorgon...Har fortfarande ingen julklapp till mellanchefen- Jag ska leta runt lite på Sainsburys- Hittar jag inget annat så får det väl bli en flaska gott vin hade jag tänkt! Lite fantasilöst men vem blir inte glad av en flaska vin för £10?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det blir väl jättebra med en flaska vin !

Hoppas du haft en bra kväll =)

KRAM !

2008-12-18 @ 22:42:34
URL: http://lisenj.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0