AAARRGGHHHH!

Usch vad arg jag är! Har månadsbokslut på Måndag med mycket strikta deadlines...
Jag måste då göra månadsrapporter för Hampton Court, Kensington och Towern, skriva ut begäran på fakturor (ca 500-600 st!), samt göra individuella rapporter på vissa klienter....
Jag brukar få lite hjälp med detta av en av våra assistenter men nu har mellanchefen givit henne hela nästa vecka ledigt!

Och som om detta inte var nog....Jag har avlastat lite arbetsuppgifter på denna assistent- Nämligen att fylla I ett kalkylblad varje dag med uppgifter om två speciella klienter som vi sedan baserar deras fakturor på.
Hon kom nu upp till mig på eftermiddagen och sade att hon ligger lite efter med detta...Jaha, sa jag....Hur mycket efter menar du då?
"Ja..sisådär 5-6 dagar"...Vad I h$%^%%$"!!!!!!!!!! 5-6 dagar! Plus Fredag-Söndag blir NIO dagar!!!! Det är ju tusan en hel dags arbete!
Så nu blir jag tvungen att göra det på Måndag istället för att börja på månadsslutet som jag borde!!!
Ibland blir jag så arg så jag kokar.....

Dessutom så sitter nu mellanchefen (Ja- hon med karlklippning) och räknar kuponger- (också ett jobb som är assistentens)  som JAG sedan måste skriva in på ett kalkylblad och beräkna procent samt göra begäran på faktura igen...Japp- Jag är så illa tvungen för mellanchefen vet fan inte hur man gör!
Det är ingen jäkel här som vet hur man gör....Det är därför jag aldrig får någon hjälp!!!
Man kanske skulle ta ledigt någon gång över ett månadsslut....men då skulle de säkert bara förskjuta vår deadline!


Nu jädrans ska jag ut och ta mig ett bloss...Det är jag värd!

xxx


Kommentarer
Postat av: whatthe

Hahahaha, du låter ju som mej! ;D

2008-08-29 @ 16:30:47
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Comments please!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0